Studiu de caz Pure Shapes

Pure Shapes este o companie care operează trei clinici EMS – Electrostimulare Musculară – în București, România, și care s-a alăturat agenției noastre în ianuarie 2024. Aceștia oferă o calitate superioară a serviciilor, bazate strict pe Antrenament Personal pentru persoanele ocupate care doresc să fie în formă, dar nu au timpul, cunoștințele necesare și motivația pentru a merge la o sală de sport obișnuită, astfel încât își accelerează rezultatele folosind tehnologia EMS. Această tehnologie este foarte sigură și eficientă, mai ales pentru pierderea în greutate.

Compania se afla într-o situație deosebit de dificilă când am început să discutăm proiectul, deoarece agenția de marketing anterioară care gestiona Facebook Ads pentru ei avusese conturile sparte și, în consecință, nu au putut folosi Facebook pentru publicitate timp de câteva luni. Era o chestiune urgentă, deoarece ianuarie este cea mai importantă lună a sezonului în industria fitness pentru atragerea de noi clienți.

Primul lucru pe care l-am făcut a fost să remediem problemele din platformele lor de Facebook Ads, apoi să creăm Ads și să implementăm sistemul nostru CRM care să gestioneze volumul mare de lead-uri – adică potențiali clienți. Deoarece așteptările erau ca publicitatea să aducă mulți oameni, a fost nevoie să triem lead-urile și să acceptăm doar persoanele care doreau cu adevărat să își îmbunătățească condiția fizică, care erau dispuse să plătească un preț premium pentru servicii și care erau cele mai înclinate să cumpere un abonament lunar. Cu alte cuvinte, clienții ideali. Astfel, am construit o pagină de destinație personalizată care conținea un chestionar, însă doar persoanele care răspundeau la întrebări într-un mod predeterminat erau trimise către CRM unde echipa clientului suna și programa lead-urile pentru o sesiune de probă plătită.

În primele 4 luni de colaborare, am generat peste 1000 de lead-uri pentru companie, dintre care 150 au devenit clienți activi și au achiziționat un abonament recurent. Având în vedere că acestea sunt lead-uri reci, o rată de conversie de 15% este cu adevărat impresionantă.

Randamentul investiției în numerar al companiei pentru această perioadă a fost de 4,6 ori, și asta doar din ceea ce au plătit noii clienți în prima lună.

Deoarece un client rămâne activ în medie timp de 6 luni, randamentul complet al investiției a fost de peste 27 de ori!

Mulțumim Gabriel Bănuțoiu și Pure Shapes pentru încrederea acordată în a fi partenerul vostru de Ads!

„Cei de la United For Leads au făcut ceva incredibil, mai întâi au remediat contul nostru de Ads și apoi au ÎNJUMĂTĂȚIT CAC-ul nostru (costul per client achiziționat). Ne-am dublat afacerea în doar câteva luni!”
– Gabriel Bănuțoiu, Pure Shapes